GANDURI EFEMERE
Doriți să reacționați la acest mesaj? Creați un cont în câteva clickuri sau conectați-vă pentru a continua.

LUMEA FILMULUI (2)

+13
shu
casp
Amrita
shadow
Queensland
Obi-Wan Kenobi
seaman65
myrk
parwous
RALUCA
atat de simplu
itina
pitulicea
17 participanți

Pagina 18 din 19 Înapoi  1 ... 10 ... 17, 18, 19  Urmatorul

In jos

LUMEA FILMULUI (2) - Pagina 18 Empty LUMEA FILMULUI (2)

Mesaj  pitulicea Mier 9 Iul - 19:55

Rezumarea primului mesaj :

Majoritatea dintre noi am uitat in ultimul timp,cum arata o sala de cinematograf.
Data de 28 decembrie 1895 marchează nu numai prima proiectie cinematografică ci si nasterea unei noi arte, arta cinematografică, cea de-a saptea artă cum mai este cunoscută. Sunt 117 ani de la rularea primului film. Pe marile ecrane ale lumii au rulat sute de mii de filme si milioane de actori, care la un moment dat ne-au incantat privirea.
Acesta este un topic despre a saptea arta, un topic in care sa va spuneti parerile sau gusturile despre film si astfel, sa le impartasiti si altora.


[Trebuie sa fiti înscris şi conectat pentru a vedea această imagine]

IMPORTANT: Cei care postati aici, VA ROG, scrieti titlul filmului asa incat sa reiasa clar care e acesta. Diferentiati-l cumva de restul postarii. Faceti-l sa sara in ochi din primul moment.  cyclops  
pitulicea
pitulicea
6
6


Sus In jos


LUMEA FILMULUI (2) - Pagina 18 Empty Re: LUMEA FILMULUI (2)

Mesaj  pitulicea Sam 6 Apr - 22:37

Asta seara am vazut un film rusesc: Kukushka (2002), adica "Cucul". Foarte fain. Aveam o presimtire ca o sa-mi placa (doar e rusesc!), dar mi-a depasit asteptarile. Un film de razboi a carui actiune se petrece "la marginea razboiului". Imagini si peisaje superbe. O lume pe care ochiul meu a explorat-o prea putin: Laponia. Trei oameni duc tot greul filmului, dar se descurca uimitor de bine Smile Trei oameni diferiti, care vorbesc fiecare o alta limba si care ajung sa traiasca o vreme impreuna, vorbindu-si fara a se intelege.
pitulicea
pitulicea
6
6


Sus In jos

LUMEA FILMULUI (2) - Pagina 18 Empty Re: LUMEA FILMULUI (2)

Mesaj  pitulicea Joi 2 Apr - 17:22

Daca tot am mai stat "pe-acasa" si "in casa", am avut si eu timp de-un film, ca tare dor mi-a fost Smile
Am vazut "Anna si regele", din 1999, cu Jodie Foster. Cu siguranta voi, iubitorii de filme, l-ati vazut deja. Cred ca s-a mai scris si pe aici despre el, desi, la cautarea prin mesaje nu mi l-a gasit.
Frumos filmul. Mi-ar fi placut sa aiba un alt sfarsit, dar un alt sfarsit, nu ar mai fi fost demn de un rege. Razz
pitulicea
pitulicea
6
6


Sus In jos

LUMEA FILMULUI (2) - Pagina 18 Empty Re: LUMEA FILMULUI (2)

Mesaj  myrk Joi 2 Apr - 19:10

Nu prea mai sunt iubitor de filme. Sunt cateva filme la care merita sa te uiti... restul sunt industrie.

Sunt unele filme romanesti pe care le revad si de o suta de ori. Am avut actori foarte buni- nu mai avem acum, oricat s-ar screme cei noi. Nu au har, n-au stralucire. Ma rog, in tinerete nu i-am prea apreciat, imi placeau filmele americane, care acum, cel putin pentru mine, nu mai valoreaza doi bani. Nu toate, majoritatea.

Am vazut recent Paul, apostol al lui Hristos. Ma mir ca mai fac americanii filme cu tenta religioasa si nu sunt linsati, cel putin mediatic. Lasa ca la noi inca ruleaza la tv filme cu Van Damme si Agentul 007. Laughing

Am revazut Piscina, cu Alain Delon si Romy Scheider, cui ii e dor de actori adevarati si de tihna si stilul anilor '70. Si de crimele anilor respectivi. Laughing Am vazut si cateva filme rusesti- nu le mai retin, dar le recomand celor americane, in ciuda naivitatii. Au rusii actori mari si foarte sensibili.

Am revazut si Miracolul Inaltarii. Prefer filmele religioase celor cu batai, altadata preferatele mele. Laughing

In principiu, prefer un film psihologic presarat cu naivitati, decat clasicele filme de actiune americane.

Motor! Laughing
myrk
myrk
6
6


pitulicea apreciază acest mesaj

Sus In jos

LUMEA FILMULUI (2) - Pagina 18 Empty Re: LUMEA FILMULUI (2)

Mesaj  pitulicea Joi 2 Apr - 19:39

Paul, apostol al lui Hristos? Pe asta si eu trebuie sa-l vad Smile
Si eu tot la filme vechi, romanesti si rusesti ma uit. Laughing
pitulicea
pitulicea
6
6


Sus In jos

LUMEA FILMULUI (2) - Pagina 18 Empty Re: LUMEA FILMULUI (2)

Mesaj  dorina_s Joi 2 Apr - 21:02

Eu nici nu stiu la ce sa ma uit, in capul meu e penurie.
dorina_s
dorina_s
5
5


Sus In jos

LUMEA FILMULUI (2) - Pagina 18 Empty Re: LUMEA FILMULUI (2)

Mesaj  pitulicea Sam 11 Apr - 22:33

Eu stiu mereu la ce sa ma uit, doar timp sa am Laughing

M-am uitat la un film potrivit pentru aceasta perioada: Son of God – Fiul lui Dumnezeu (2014). O ecranizare a Evangheliei dupa Ioan.
Frumos filmul si frumos actorul care l-a intruchipat pe Iisus Smile Mi s-a parut ca i s-a potrivit rolul.
Nu vorbesc mai mult despre film, nici despre impresia creata, ca doar ma stiti cat de habotnica sunt si daca tac  Laughing  
pitulicea
pitulicea
6
6


Sus In jos

LUMEA FILMULUI (2) - Pagina 18 Empty Re: LUMEA FILMULUI (2)

Mesaj  pitulicea Mier 15 Apr - 22:32

Am vazut ieri inca un film potrivit pentru Saptamana Patimilor. E vorba de Killing Jesus, din 2015. Il mai vazusem cu vreo doi ani in urma. Atunci m-am uitat la el ca la un film care imi aduce un plus de informatie. Acum m-am uitat la el ca la un film care imi aduce un minus de informatie Laughing Intre timp am ajuns sa cunosc mai bine Biblia si toate inadvertentele din film m-au cam iritat. E un film, s-a vrut a fi artistic, e facut dupa un scenariu care e facut dupa o carte, deci mari asteptari din partea lui n-ar trebui sa am Laughing Nu mi-au placut nici actorii. Nu se potriveau deloc cu imaginea pe care o aveam eu despre Iisus si despre Fecioara Maria. Cu greu am rezistat sa ma uit pana la final.
pitulicea
pitulicea
6
6


Sus In jos

LUMEA FILMULUI (2) - Pagina 18 Empty Re: LUMEA FILMULUI (2)

Mesaj  pitulicea Vin 15 Oct - 23:24

Asta seara aveam chef sa ma uit la un film si am intrat pe aici sa ma inspir. Si ce putea sa ma tenteze mai mult decat recomandarea lui myrk? Very Happy Preferintele mele nu cred ca mai sunt un secret pentru nimeni.
Am vazut deci Pavel, apostolul lui Hristos. Mi-a placut. Un film care lasa urme in sufletul unora Smile
Urmarind filme de genul acesta, nu poti sa nu remarci cat de inuman e omul lipsit de Dumnezeu Sad  Pana la urma, credinta in Hristos se rezuma la iubire. Iubirea care te conduce spre Adevar si Adevarul care te indreapta spre iubire.  Tot raul porneste din ura, iar ura e opusul iubiri. E atat de simplu.
pitulicea
pitulicea
6
6


Sus In jos

LUMEA FILMULUI (2) - Pagina 18 Empty Re: LUMEA FILMULUI (2)

Mesaj  myrk Lun 18 Oct - 22:44

"Cet obscur objet du désir (1978) este cântecul de lebădă al regizorului spaniol Luis Buñuel. Plasat în deceniile de glorie ale economiilor europene, la granița dintre anii 1960 și 1970, filmul se desfășoară pe ruta Paris-Madrid-Sevilla și înapoi. Europa latină, care avea încă patina gri-sobră a Parisului ploios din la belle époque în nord și cerul roșietic-vesperal, creol și arabic, în sudul spaniol, se împarte între un catolicism eviscerat și stins în Franța și unul încă ardent, deși bătând în retragere, în Spania. Americanizarea consumerismului hedonist nu pătrunsese prea profund în straturile inconștientului omului european. Inhibiția austeră și tentația umorală se ciocneau încă violent, fără ca una să o stingă pe cealaltă. Ca în romanele lui Henry de Montherlant în care trenul de pe ruta Madrid-Paris surprinde contrastele între cele două națiuni, filtrate ca nuanțe culturale (clișee politice), Cet obscur objet du désir tușează în aceeași direcție. Mathieu (Fernando Rey) este un bărbat la aproape șaizeci de ani, cu puterile erotice probabil diminuate, văduv de șapte ani, fără progenituri, cititor de presă financiară, mare burghez, care lasă impresia greșită, prima facie, de afemeiat rafinat. Tabieturile sale zilnice, țigările și tăriile cu denumiri subecuatoriale, mesele la restaurante chic, casa impozantă și greoaie, cu tradiție, halatele din material fin, turnate pe corpul purtătorului, viața fără de griji pe care o duce Mathieu răzbat până la privitor ca aceleași din Le charme discret de la bourgeoisie (1972), Viridiana (1961) etc. Mathieu este un alt unchi al Viridianei, un Don Jaime, acest Humbert Humbert care cunoaște autoincriminarea romano-catolică. Mathieu cade în aceleași stări patologice ale iubirii-pasiune ca John ,,Scottie” Ferguson din Vertigo – precum într-o ședință de terapie psihanalitică, respectând, simultan, povestea în ramă clasic-europeană. Mathieu călătorește cu trenul spre Paris, povestindu-le călătorilor ultima sa suferință. Un pitic psiholog – personaj comico-tragic tradițional în pictura spaniolă din secolele al XVII-lea și al XVIII-lea -, un magistrat prieten cu vărul-judecător al protagonistului, o femeie cu o fetiță îl ascultă mirați pe Mathieu: dintr-o perspectivă simbolică, primul este o reprezentare a libidoului diminuat, dar încă activ, al lui Mathieu, al doilea este ipostazierea moravurilor marii-burgheze, deci conștiința sa de clasă, mama este chiar fosta sa nevastă, pe care o respectă și iubește în continuare, dar cu intensitate scăzută, iar fetița e probabil tinerețea apusă a lui Mathieu, dar și intrusul din compartiment, din simplul motiv că nu are corespondent în biografia sterilă a bogatului Mathieu. Acești judecători, confesori și medici-curanți totodată asistă și nu divulgă, tac și se lasă purtați de cel care fabulează sau visează delirant în fața lor. Verdictul lor întârzie pentru totdeauna – la fel ca vindecarea. Conștiința prudentă a lui Mathieu, cel refuzat, cel frustrat sexual, este, de asemenea, servitorul Martin, cel care, după spusele lui însuși, nu are viață personală (deci nici una reală, fiind o ficțiune), și care îi amintește de două ori stăpânului său că ,,la femei trebuie să mergi cu biciul” (parafrază după Fr. Nietzsche) și că ,,sexul slab”, ,,genul secund” este, într-o strivitoare demonstrație de misoginie, ,,un sac de excremente”. De altminteri, de două ori în film, la început și aproape de jumătatea sa, apare fugitiv un muncitor cu un sac de pânză groasă în spate, atunci când, desigur, Mathieu însuși nu duce cu el același sac obscur-obscurantist, făcut dintr-un material aspru ca rasa maro a călugărilor capucini, ordin penitent franciscan, la fel de ambulant precum Mathieu.

Anamneza aceluiași Mathieu nu ocolește, dar nici nu expune ultima sa cotitură existențială: reaprinderea flăcării sexuale. Mathieu se îndrăgostește de o slujnică din casă, o femeie tânără, săracă, leneșă și ireponsabilă (la antipodul marii burghezii), care își pierdea ușor locurile de muncă, trăiește cu o mamă bigot-catolică și oglindește dubla personalitate a bietului Mathieu. Conchita, sub cele două înfățișări ale ei, este, mai curând, o proiecție compensatorie a marelui burghez, stăpânul vulnerabil. Conchita este jucată, rând pe rând, de frumusețea rece, septentrională, dură și ațâțătoare a Carolei Bouquet (cu sâni relativ mici, dar fermi, cu trup longilin, hristic) și de frumusețea aiuritoare, extatică, tropicală, spaniolă, dionisiacă prin dans și fierbințeală, a Ángelei Molina (cu piept mai dezvoltat, șolduri mai late, cu privire de sfântă cufundată într-o rugăciune care, prin opoziție, stârnește umorile concupiscenței) – sexualitatea feminină care îl excita pe Mathieu e ,,marianică” și ,,magdalenică” în acelasi timp și, prin implicație, blasfemică. Luis Buñuel  erotizează chipurile de sfinte romano-catolice din catedrale așa cum Luchino Visconti procedează identic cu trupurile vânjoase ale unor efebi și muncitori simpli din picturile renascentiste. Conchita franceză taie și nu se lasă dezbrăcată – scena în care corsetul strâns pe coapse, legat cu șireturi, nu cedează aduce un duș rece peste puterile lui Mathieu – Conchita spaniolă se lasă mângâiată, sărutată, imitând sau chiar executând o felație cu tânărul ei amant în fața lui Mathieu, care fuge din fața manifestării dorinței sale reale pentru a o păstra intactă. Obiectul dorinței este chiar amânarea ei și, deci, dorința denegării dorinței, păstrarea neatinsă a dorinței pentru ca femeia să-și mențina farmecul viu asupra masculului. Ca la toate popoarele latine aflate sub dominația fantasmei religioase, Fecioara Maria guvernează peste anima masculină în etapele sale de maturizare psihosomatică. Mathieu confirmă ironic, oblic, ravagiile educației sexuale romano-catolice, care erotizează sacrul și sacralizează trupul. Găleata cu apă azvârlită în capul Conchitei, care procedează identic înainte de sfârșitul filmului cu Mathieu, este ca o invocație la trezire din această fantezie sexuală prelungită și neserioasă. Probabil că Mathieu își interzicea consumarea impură a dorinței, asociată cu anusul și eliminarea balastului trupesc, pentru a păstra intact obiectul-dorinței, dragostea-pasiune, această patologie psihică, această idee care spulberă materia, asociabilă fervoarei creștine în actul rugăciunii. Mathieu nu a surmontat stadiul adolescentin al sexualității. Soția moartă și copiii inexistenți întâresc imaturitatea sa erotică, care, paradoxal, poate fi considerată și ca un regres al unui bărbat cvasiimpotent la izvoarele unui adolescent-zeu Pan, din care să se adape înaintea unui ultim spasm, cel al morții și al plăcerii orgasmice încrucișate.

În planul prozaic al filmului, Mathieu, care îi plătește pe toți ca să-i aprindă simțurile, nu ca să i le satisfacă, pare a fi tras pe sfoară de slugile sale, constrânse social să-i facă servicii, ca antieroul vânat de o mână de agenți ai răului organizat: slujitorul care-l împinge înspre sex, ceea ce Mathieu vrea și nu vrea, Conchita și gașca ei de huligani tâlhari și imberbi, care pot fi asociați cu o mână de pești și prostituata lor, mama Conchitei, pioasa María Asquerino, acționând ca o proxenetă, până și personajele din tren pot fi asimilate cu intențiile necurate ale unui răufăcători plătiți. Atentatele exterminatoare ale extremei stângi, cea care, totuși, se revendică de la Iisus Hristos (o aluzie la gruparea teroristă bască ETA și acoliții săi din a doua jumătate a secolului XX), îl deranjează precum muștele și șoarecii prinși în capcană pe captivul ordonat de Mathieu. În cele din urma, acesta este ucis într-o explozie la Paris, alături de Conchita, fantezia lui picantă, pe o stradelă de magazine comerciale, în fața vitrinelor cu mărfuri. O vânzătoare penelopiană coase o năframă însîngerată: himenul zdrelit al Conchitei culminează cu refuzul ei de a mai fi dorită. Burghezia evazionistă, egoistă, hedonistă, răsfățată își primește pedeapsa istorică fără ca ea să fi înțeles ce i s-a întâmplat de fapt. Sunt aidoma unor copii în magazinul cu dulciuri, pe care părinții îi pălmuiesc când bagă prea adânc mâna în borcanul cu bomboane. În mod cu adevărat ciudat, Luis Buñuel urăște (și omoară) ceea ce iubește, ca un prizonier sedus de călău (femeile și fetișurile burgheze). Cet obscur objet du désir este locul de joncțiune al atâtor contradicții omogene, specifice Europei afluente de după 1960."

Mda, comentariul de sus cu ghilimele nu-mi apartine. Mi s-a parut insa interesant sa-l reproduc. Sper sa nu-l stearga pitu. Laughing Deci femeia ar fi "obiectul" obscur al dorintei? Laughing Sarmanul burghez, in loc sa-si gaseasca si el o gospodina de varsta lui, viseaza la cai verzi pe pereti (ca orice barbat gentilom- acu' nu mai sunt burgheji; ca orice capitalist gentilom  Laughing ). Laughing In asta ar consta patologia constiintei lui Mathieu, boala lui sufleteasca: viseaza, divinizeaza, idolatrizeaza de fapt o iubire practic imposibila- desi daca ma gandesc la iubirea macroniana, parca n-ar fi asa de imposibil. Laughing

Acum nu stiu daca cele doua interpretari ale Conchitei (care ar insemna Coaja in spaniola- si care ar reprezenta lipsa de substanta, de profunzime a femeii) ar reprezenta dubla personalitate a personajului principal sau pur si simplu dubla personalitate a femeii, care mereu oscileaza in dorinta de a se darui barbatului (nu stim daca sincer sau nu- sa zicem da, in putinele momente de tandrete sincera Laughing ) si calculul rece, pragmatic, din dorinta de a se simti mereu protejata si "asigurata" in plan material. Barbatul fiind mereu visator (naiv, fraier, prost Laughing ) iar femeia practica. Cunoastem si noi sindromul. Noi astia mai in varsta. Laughing

Cand servitorul ii spune ca la femei trebuie sa mergi cu biciul, probabil subconstientul ii sugereaza lui Mathieu sa nu urce vaginul pe un piedestal si sa-l admire de la baza. Cum fac toti barbatii- ma refer la gentilomi. Laughing

Mai sunt cateva simboluri in film- n-am inteles prea bine cine-s cei care fac atentate. Ca e introdusa si religia aici, cand totul sare in aer la finalul filmului- tre' sa mai citesc, sau sa mai vad filmul o data.  thinking  Una peste alta, imi plac filmele vechi. Actori extraordinari- ma rog, actori foarte buni, naturalete, stlilul anilor apusi, eu ma gandesc ce oameni frumosi au trait (unii mai traiesc, altii au murit), ce vremuri traim noi acum si ce filme se fac acum  Laughing , nu toate proaste, dar majoritatea. In special am vrut sa vad inca un film cu Carole Bouquet, m-a fascinat frumusetea frantuzoaicei din filmul cu Roger Moore, am zis cand am vazut-o in film ca e cea mai frumoasa femeie din lume. I love you Si acum zic la fel, dar n-o sa visez la cai verzi pe pereti si o sa-mi permit sa ma mai indoiesc nitel. In sensul in care o fac tot in favoarea sexului frumos- admirativ. Frumos si dual, in sensul dublei personalitati (a femeii). Laughing Adica mai sunt femei foarte frumoase in univers.


Aveti aici o mostra de frumusete angelica  Smile :
[Trebuie sa fiti înscris şi conectat pentru a vedea această imagine]
myrk
myrk
6
6


Sus In jos

LUMEA FILMULUI (2) - Pagina 18 Empty Re: LUMEA FILMULUI (2)

Mesaj  myrk Lun 18 Oct - 22:56

In fotografie este Carole Bouquet, desigur. Putin mai in varsta, dar tot frumoasa.
myrk
myrk
6
6


Sus In jos

LUMEA FILMULUI (2) - Pagina 18 Empty Re: LUMEA FILMULUI (2)

Mesaj  pitulicea Dum 2 Ian - 21:48

A pus myrk un comentariu foarte lung pe care n-am apucat inca sa-l citesc Laughing O sa-mi rezerv timp si pentru asta in zilele ce vin.

Ieri am avut timp si chef sa ma uit la un film. Voiam ceva potrivit pentru sarbatori si am gasit! Holidate. O comedie romantica simpatica. E drept ca-i croita dupa tiparul comediilor romantice si inca din primele minute stii cum se va derula si cum se va sfarsi, dar are si cateva faze dragute. La sfarsit chiar m-a induiosat. Era cat pe ce sa ma apuc de plans... Laughing E vorba de doi tineri, un el si o ea, care se intalnesc dupa un Craciun nereusit pentru fiecare dintre ei si cum amandoi sunt singuri si detesta sarbatorile, se hotarasc sa fie parteneri de sarbatori la toate sarbatorile ce vor urma. La final ajung sa se indragosteasca Very Happy Ce surpriza! Nimeni nu se astepta la asa ceva Laughing
pitulicea
pitulicea
6
6


Sus In jos

LUMEA FILMULUI (2) - Pagina 18 Empty Re: LUMEA FILMULUI (2)

Mesaj  myrk Vin 29 Apr - 13:47

L-ai citit? Laughing

Am vazut recent un film- daca vreti sa va enervati, ca mine Laughing - uitati-va la filme noi, sau relativ noi. Laughing Cum spuneam, am vazut o porcarie sinistra- Rapite in vacanta- parca asa ii spune filmului. Pe A1, intr-o noapte fara somn. Doua femei, doua vaci (ca noi, barbatii, suntem boii Laughing ) idioate sunt rapite de niste infractori (boi) idioti in Columbia, unde erau in vacanta- si tine-te aventuri idioate, pana la finalul filmului. Pana la urma scapa, intervin si serviciile americane, si ambasadele- dar filmul e de o idiotenie si penibilitate sinistre- poate asa s-a vrut, o comedie neagra moderna sinistra. Daca vreti sa radeti, sa pierdeti timpul si sa va enervati, priviti-l. Laughing Caracterizeaza perfect o societate tampa, imbecila, sinistra, consumatoare de placere, care a luat-o razna. Distractie si sa curga tequilla- sau ce naiba or bea si-or fuma aia prin Columbia si insulele Care Oare! Laughing

Rapite, nu rapitze! Laughing
myrk
myrk
6
6


pitulicea apreciază acest mesaj

Sus In jos

LUMEA FILMULUI (2) - Pagina 18 Empty Re: LUMEA FILMULUI (2)

Mesaj  pitulicea Vin 29 Apr - 14:45

Laughing Laughing Nu cred ca l-am mai citit. O sa-l citesc.
Pe asta ultimul l-am citit, ca era mai scurt. Cat despre frumusetea aia angelica, nu mi se pare o frumusete angelica, cel putin nu in poza respectiva. Altfel nu o stiu pe tipa.
Nu stiu nici filmul de care ne-ai povestit, iar dupa descrierea pe care i-ai facut-o, nici nu-s curioasa sa-l vad Laughing
pitulicea
pitulicea
6
6


Sus In jos

LUMEA FILMULUI (2) - Pagina 18 Empty Re: LUMEA FILMULUI (2)

Mesaj  myrk Vin 29 Apr - 15:24

Da. Sa-l citesti. Eu o sa mai scriu- la fel de lungi. Laughing Pe tipa am vazut-o intr-un film cu agentul 007, parca. Parca era alaturi de Roger Moore. Mi s-a parut foarte frumoasa.

Tu poti sa-i spui angelica, cu accent pe i. Laughing
myrk
myrk
6
6


Sus In jos

LUMEA FILMULUI (2) - Pagina 18 Empty Re: LUMEA FILMULUI (2)

Mesaj  pitulicea Dum 1 Ian - 23:12

Am vazut azi A Man for All Seasons (1966). De fapt l-am revazut. Il mai vazusem nu cu mult timp in urma. Oricum, e un film frumos, bine realizat, cu un scenariu foarte bun. Genul de film pe care, de dragul replicilor, il pot vedea de mai multe ori si sa ma incante de fiecare data.
E povestea lui Thomas More, cel care l-a infruntat pe Henry al VIII-lea cand acesta, pentru a putea divorta de regina Caterina, s-a proclamat Capul Bisericii Angliei, separand-o pe aceasta de Biserica Catolica. Nu stiu cu cata acuratete prezinta evenimentele si personajele acelei vremi, dar e un film biografic.
Pe mine ma impresioneaza foarte mult genul acesta de oameni, care tin la principiile lor si care sunt in stare sa moara pentru un ideal, pentru adevar, pentru dreptate. A fost un moment cand chiar mi-au dat lacrimile Neutral
pitulicea
pitulicea
6
6


Sus In jos

LUMEA FILMULUI (2) - Pagina 18 Empty Re: LUMEA FILMULUI (2)

Mesaj  Continut sponsorizat


Continut sponsorizat


Sus In jos

Pagina 18 din 19 Înapoi  1 ... 10 ... 17, 18, 19  Urmatorul

Sus

- Subiecte similare

 
Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum